10 maart
10 maart 2010
De komende week moet ik (onverwachts) niet melken. Dus ben ik vandaag op de fiets gestapt voor een beetje country seeing. Ik heb op mn gemak gefiets want het was erg warm vandaag, een graad of 28. Onderweg het prachtige landschap bewonderd en 4 roofvogels gezien.
Op een gegeven moment landde er een roofvogels op een meter naast me en vind een muis! Het was zo dichtbij dat ik de muis hoorde piepen! Fantastisch!
En geloof het of niet maar een paar kilometers verder vloog er opeens een roofvogel naast de weg op, ook deze had een muis in zn bek! En weer zo dichtbij dat ik de muis weer kon horen!
Hoe veel geluk kun je hebben ;)
S' avonds lekker een boek gelezen, vergezeld van een mok koffie. Het enige nadeel is dat ze hier (waar ik nu ben) alleen maar oploskoffie drinken. Het is niet super vies, maar ik mis de fatsoenlijke gewone koffie nu al :p
Groetjes,
Kathalien

- Kathalien: Haha neej dat lijkt niet…
- Suzie: ze vernoemen daar wel veel…
- Suzie: wauw!
- Suzie: haha nou ik zal het in mn…
- elize: hey Kathalien. hoe is het?…
Alle reacties »