Welkom!

2 maart 2010

Welkom allemaal op mijn reisblog!

Dit is dé plek waar ik jullie op de hoogte ga houden van mijn belevenissen tijdens mijn reis in Nieuw Zeeland. Zo kunnen jullie ook een beetje 'meereizen', en bovendien scheelt het mij een hoop verhalen vertellen als ik thuis ben ;)

Natuurlijk is iedereen welkom om een reactie achter te laten!

Groetjes Kathalien

P.S. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken.

2 Reacties

  1. Jeanette:
    3 maart 2010
    Goede Reis! Beleef elke minuut bewust en geniet van ontmoetingen met mensen uit Gods kleurrijke schepping!
    Tante Jet
  2. elize:
    4 maart 2010
    goeie reis!!!