Reacties

Reacties 51 - 65 van 65

Naam Reactie Datum
Suzie :D!!! 11 mrt. '10
Kathalien Hoi opa en oma, Bedankt. Het was leuk om vanochten… 10 mrt. '10
Kathalien Hey Suus, Neej hag gelukkig geen last van n jetlag.… 10 mrt. '10
Opa en oma Hoi Katje, Mooi dat het goed gaat.Leuke foto van je… 9 mrt. '10
Suzie Heey Kat! Fijn dat alles goed gegaan! Heb je veel… 9 mrt. '10
elize mooi landschap!!! is koeien melken leuk??? ,lijkt… 9 mrt. '10
elize lllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkk!!!!!!!!!!! 9 mrt. '10
Kathalien Hey Volbrecht, Ik vermaak me prima hoor! (ik kan soms… 9 mrt. '10
Volbrecht van Leenen Hey vermaak je je een beetje. Ik vond het landschap… 7 mrt. '10
Kathalien Hey, Ik heb prima geslapen hoor! De zon schijnt in… 6 mrt. '10
Grietje en Dirk van Leenen Goedemorgen lieve meid, Heb je goed geslapen ? Mooi… 6 mrt. '10
elize heb je in dat vliegtuig gezeten??? hij is wel groot. 6 mrt. '10
elize wat een leuke foto,s en een mooi landschap!!! 6 mrt. '10
elize goeie reis!!! 4 mrt. '10
Jeanette Goede Reis! Beleef elke minuut bewust en geniet van… 3 mrt. '10

 « Vorige 1 2