Reacties
Reacties 51 - 65 van 65
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Suzie | :D!!! | 11 mrt. '10 |
| Kathalien | Hoi opa en oma, Bedankt. Het was leuk om vanochten… | 10 mrt. '10 |
| Kathalien | Hey Suus, Neej hag gelukkig geen last van n jetlag.… | 10 mrt. '10 |
| Opa en oma | Hoi Katje, Mooi dat het goed gaat.Leuke foto van je… | 9 mrt. '10 |
| Suzie | Heey Kat! Fijn dat alles goed gegaan! Heb je veel… | 9 mrt. '10 |
| elize | mooi landschap!!! is koeien melken leuk??? ,lijkt… | 9 mrt. '10 |
| elize | lllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkk!!!!!!!!!!! | 9 mrt. '10 |
| Kathalien | Hey Volbrecht, Ik vermaak me prima hoor! (ik kan soms… | 9 mrt. '10 |
| Volbrecht van Leenen | Hey vermaak je je een beetje. Ik vond het landschap… | 7 mrt. '10 |
| Kathalien | Hey, Ik heb prima geslapen hoor! De zon schijnt in… | 6 mrt. '10 |
| Grietje en Dirk van Leenen | Goedemorgen lieve meid, Heb je goed geslapen ? Mooi… | 6 mrt. '10 |
| elize | heb je in dat vliegtuig gezeten??? hij is wel groot. | 6 mrt. '10 |
| elize | wat een leuke foto,s en een mooi landschap!!! | 6 mrt. '10 |
| elize | goeie reis!!! | 4 mrt. '10 |
| Jeanette | Goede Reis! Beleef elke minuut bewust en geniet van… | 3 mrt. '10 |

- Kathalien: Haha neej dat lijkt niet…
- Suzie: ze vernoemen daar wel veel…
- Suzie: wauw!
- Suzie: haha nou ik zal het in mn…
- elize: hey Kathalien. hoe is het?…
Alle reacties »